Kızlar merhaba, 3 aylık bir bebişim var. Gün içinde her sıkıldığında emmek istiyor bazen sallayarak uyutabiliyorum ama çoğu zaman emerek uyumak istiyor. Uykusu var biliyorum huysuzlanıyor ama uyumuyor meme verdiğim gibi uyuyor. Gün içinde saatte bir neredeyse emziriyorum sizce çok emmek zararlı mıdır ? İnternette her memeyi 15 dk toplam 30 dk emzirin yazıyordu ama benim bebeğim en fazla 6 7 dakika emip bırakıyor ya da ben bıraktırıyorum bir saat sonra tekrar istiyor neden sizce