dikkatbebekvar Suyla dediğiniz gibi vakit geçirmekten çok hoşlanıyor içine limon vantuzlu oyuncaklar falan koyuyorum çok zevk alıyor ama şuan için evin içinde yapıyorum henüz çok isinmadi hava burda balkon var zamanla oraya da çıkarız dediğiniz gibi ama evin içinde su çok zor, evin ıslanması değil çocuk çok ıslanıyor hasta olacak diye endişe ediyorum,,