nazlicand97 sabah ilk öğün kahvaltı emzirdim ben ,sonra ilk uykusundan sonra öğleni geçmesin tadım yapıp üzerine yine emzirdim tek tek ve üç gün , doktor da öyle söylemişti, 7,5 aylık olduk ne deneyeceğimi bilmiyorum yapıyorum yemiyor bazen iki çay kaşığı yoğurt yiyor eline muz elma filan verirsem onları yiyor gibi yapıyor