Kızlar bebeğim 4.ay atağını tam atlattı derken bu seferde değişik şeyler çıkmaya başladı. Normalde sadece uykusu geldiğinde ve acıkınca ağlardı kucakta daha mutlu olurdu ama yerde de dururdu şimdi sürekli bi ağlama hali yerde durmuyo ya sürekli konuşacaksın ya da ayakta dolaşacaksın. Normalde alarm gibi tam iki saatte bir emerdi şimdi sık sık emmek istiyo. Bu tür şeyler yaşayan var mı yardımcı olur musunuz