denizdgr lazzz61 evet ya.. kızım hiç öyle değildi güzelce beklerdi saatine , ama oğlum götünu yirtiyo 1 saat geçtikten sonra 😭
denizdgr iki_prens_annesi_ kızım da öyle cnm az iciyodu ilk aylqrdada 60 90 di sona 120 ye anca gevkiatim sona 150 birdaha da 150 bi yukarisina cikamamistim ama bu oğlum bir baska çeşit yav ,😭
denizdgr karadenizl herkez fakli soyluyo bana doktorumda aynı dedi 120 ver 3 saat sonra birdaha dedi ya Bn 2 saati zor bekliyom o yuzden 2 saat sona veriyom ..
denizdgr gmzshn yoo geçmedim 150 ye cnm 120 ile devam ediyom tabi her çocuk farklı bu çabuk acıkma ne zmn sona erer ,🤣
ahmethamza denizdgr 3 aylık 5800 kilomuz prematüre doğdu benim. Ben yeni 120 ye geçtim. 2 saatte bi acıkıyodu o zaman ama ben 60 vermiştim. Kilosuna gore sizin 110 doymasi lazım. Ama 3 4 saat uyutur. Gaz olabilir bence sizin.
denizdgr ahmethamza uyuyor sütünü içtikten 1 saat sonra ağlıyor ama gaz degil kesin çatır çatır çıkıyor mashAllah kakasinida güzel yapiyo emzik veriyom çekip cekip sona agliyo gezdiriyom biraz sakinliyo geri agliyo tek çözüm beyefendiye mama
melike4672 denizdgr bugun gıttım doktora 4,300 olmuş 13 gun önce 4, kilo 50 gramdı 52 cm di bugun 4,300 boy 55