Oğlum 41 günlük mama iciyo 90 veriyodum 2 saat geçmeden istiyodu sürekli doktora soledim yetmiyo olabilir 120 ye geç dedi 120 ye geçtim hepsini iciyo bekliom yine aynı bu oğlan 2 saat gecmeden istiyo ya 150, ye geçsem fazla olmazmi kızlar ya sizinkiler nasıl kaç saate bı içerler merak ettim acaba normalmi ?