onlyy Yani daha önce ara ara burnu kanayan insanlar tanıdım hatta ilkokulda vardı bi çocuk ara sıra kanardı normalmiş, benim eşimin de bazen kanar ama çocukluğundan beri varmış. Fakat önceden hiç yoksa ve birdenbire ortaya çıkıyorsa hiç bir darbe almadan bir doktora görünmekte fayda var diyorum ne olur ne olmaz bi dahiliye gidip kan testi yaptırın öncelikle