8 günlük bebeğim var emzirdikten sonra ağızdan gazını çok güzel çıkartıyor fakat alttan gaz çıkarma ve kakasını yapamama sorunumuz var. Ikınıyo kıpkırmızı oluyor ağlıyor bağırıyor ama bi türlü çıkartamıyor. Karnına masaj sırtına masaj herşeyi denedim ama nafile özellikle geceleri resmen krize dönüşüyor ne yapmalıyım bilemedim bunun gibi sorun yaşayan varmı acaba ?