panikmom ay benim kızımınsa yapışık şuan 2,5 yaşında. Bende 1 yaşında dr kontöründe öğrendim beni cerraha yönlendirdi cerrahta petantol krem verdi 10 gün kullanıp geri gittik ve eliyle açtı. Sonra sürekli krem kullan nemli kalsın orası filan dedi. Gene kapanırsa gene gel açarız ama evde kendinde açabilirsin dedi öncesinden sürekli krem kullan ama dedi. Çocuk doktoruna götürdüm sonra sürekli kapanıyor açamıyorum diye asla elleme travma kalır baktın ki idrarını yapamaya başlar yada çişi kokmaya başlar oda idrar yolu enfeksiyonu ateş yapar anlarsın o zaman getir zaten ilerleyen yaşta kendiliğinden açılır dedi ama yok. Daha geçen gün çiş acıyo dedi sonra baktım gerçekten kapanmış biraz sadece küçük bi delik kalmış. Elimde zor bela açtım ama kıyamet koptu kıyamam bide orası kıpkırmızı olmuştu. Ve gerçekten travma kaldı sanki bez değiştiriken krem sürmek isterken kapatıyor bacaklarını. Bende çaresizim yani kime gittiysem elleme geçer bilmem ne dediler