meliss98 valla 6 aylık süründü 8 aylık emekledi (kedim olduğundan annem yere bırakmıyordu bıraksa sürünmekten hemen emeklemeye geçerdi. Kediyi sahiplendirdim 1 gafta sonra tazı gibi emekledi) 10 aylık tutunup kalkar koltuk kenarlarından yürürdü ama 14 aylık olduk nerdeyse daha 3-4 gündür yürüyor. Herkes erken yürür dedi beni de beklentiye sokmuşlar içten içe😬 zamanı gelince yürüyorlar anlayacağınız. Ben de çok dert ediyordum ama bir anda oldu dedikleri gibi