Merhabalar. Kızım 4 aylık ve nerdeyse 2 aydır alerjiyle diyetlerle uğraşıyoruz. Gürültülü kaka hırıltı ve en şiddetli belirtimiz olarak fışkırarak kusmamız vardı. Gaita testinde de gizli kan çıkmıştı. Önce süt ürünleri diyeti yaptım olmadı en son bi doktor yumurta ve kuruyemiş dedi. Geçen hafta artık diyet sonuç vermeye başlamıştı çocuğum doğdu doğalı ilk kez kusmadan 2-3 gün geçirdi. Ama daha sonra ben dondurma yedim ve üstünde farkedemediğim antep fıstığı parçaları varmış. Hemen ertesi günü yeniden kusmaya başladı şiddetli bi şekilde. Bu kadar az bi şeyle gerçekten bu kadar etki etmiş olabilir mi? 😞
Sizler alerjinizde kaçak olduğunda nasıl oluyor ve etkisi ne zaman geçiyor?