Damla_eflin Ddmdd 3 yaşına girdi ve her yerden düşüyor. Akşam olunca bugünde kendini yaralamadan uyuduk demek istiyorum ama maalesef gün sonu Oldumu bir bakıyorum her yeri morarmış 🥲 oturup ağlıyorum bunlarda geçecekmi diye sabır diliyorum
Zeliff Ddmdd kızım 3 yaşında hâlâ düşüyor🤭 üzülme düşe kalka büyüyecekler sen tehlikeli durumlarda dikkat et yeterli. Şimdi kızım düşüyor iyimisin diyorum iyiyim iyiyim diyip kalkıp koşmaya devam ediyor 😅
Zeyneppppp Ddmdd gayet normal bir durum daha yeni yürümeye başlıyor çabalıyor bu onun gelişimi için çok iyi bişey aslında . Düşe kalka yuruyecek benmm kızımda 13 aylık ilk zamanlar sürekli düşüyordu şuan eskiye nazaran çok daha iyi masaallah
Ddmdd HurremSultannn aa bisey olmuyormu.peki benim.bebede babasiyla oynicam diye kafayı vurdu baza basligina of ya 😔
HurremSultannn Ddmdd oluyor tabiiki ama engel olamıyorsun bir yerden sonra bende onlarla beraber ağlıyorum👀👀
Ddmdd Asyabuse 😂 yaa çok komik anlatmışsınız güldüm.biraz öncede benim bebea babasıyla oynicam diye kafayı vurdu baza basligina babasına bağırdım valla