KuzeyinAnnesi03 Bet05 bı tık az gibi oğlum 4 ay 26 günlük 3400 doğdu 3200le hastaneden çıktık 7.100 gibi bişey şuan 67 cm 53 cm doğmuştu. Anne sütü alıyor sadece
livanurvealpinannesi61 Bet05 ayda kaç gr alıyor oda önemli. Ayda 500 gr ve üzeri alıyorsa sorun yoktur.
sudekumsal Bet05 kızım 2.600 doğdu şuan 16 aylık 8.900 ve doktor iyi diyor 5 aylıkken 7 kiloya niye az der anlamadım gayet iyi bence
livanurvealpinannesi61 Usnac1995 her bebeğin kilo alımı farklıdır yalnız. Benim kızım 12 aylıkken 9 kiloydu oğlum 12 aylıkken 11 kiloya yakındı. İlk 6 ay 500 gr ve üzeri alıyorsa sorun yoktur.
Usnac1995 livanurvealpinannesi61 Aslında doğru diyorsunuz ama ilk aylara göre 500 gr bir tık az. En azından ilk 3 ay 700 üstü alsa iyi olur ❤️
kubra00k Doğum kilosuna göre sadece biraz az. Ama çokta takılacak bir durum değil. 1 ay sonra zaten ek gıdaya geçeceksiniz. Çabuk toparlar
livanurvealpinannesi61 Usnac1995 bana çocuk doktoru 1 aylıkken 500 gr ve üzeri alıyorsa sorun yoktur demişti. Ben doktorun ve hemşirenin verdiği bilgiyi verdim. En az 500 gr almalı demişti.