Hanımlar merhaba bebeğim 3 aylık doğduğu günden beri mama desteğiyle besliyorum anne sütüde elimden geldiğince vermeye çalışıyorum. Eds sistemi ile tanıştım artık onada çok alıştı. Biberon vermek istiyorum artık. Bi kere verdim red etti beni gene redder diye düşünüyorum. Artık bu durumdan çok yoruldum bende. Sütümün çıktılı kadar sağarak vermek istiyorum bu konuda tecrübeleriniz nedir. Yanlış mı düşünüyorum