bisenakillisinzaten Bebeğim de genetik hastalık şüphesi var.Genetik bölümü için, üniversitesi hastanesi, eğitim araştırma, özel veya devlet hastanesi? Hangisine gitmem daha iyi olur daha iyi ilgilenirler?
[silindi] bisenakillisinzaten Her şeyi çok kapsamlı araştırıyor ve takip ediyorlar. Oğlum ağır nötropenik hasta. Ama sebebi bulunamadı. Haziran’da tıbbi genetik görecek. Yani hemato, immünoloji ve alerji bölümü her testi yaparak onlarlık sorun olmadığı kanısına vardılar. Baya uğraş verdiler. O sebeple her zaman herkese derim. Üniversite hastenesi diye ☺
bisenakillisinzaten [silindi] yaa demi bende öyle düşünüyorum. Kalbine ve iç organlarına detaylı bakılması gerekiyor. Sanırım en iyi üni hastanesi olurr