Rez İlk defa yapıyorum evde test, hep kan testi verip öyle öğrenmiştim. 2 evladım var sonuç anladığım kadarıyla pozitif mi ?
Irmakk1 Rez tatlım bunun neresi pozitif ? Tek çizgi olunca negatif olduğunu ilk kez hamile kalanlar bile bilir senin birde 3. Müş😃
girlonline Neye dayanarak pozitif olduğunu düşündünüz? 2 çocuğu.olan birinin testte 2 çizgi olunca pozitif olduğunu bilmesi gerekir diye düşünüyorum. Fotoda hayali çizgi bile yok.
Rez girlonline diyorum ya hiç evde test yapmadım kutu arkasında da çizgi oluşmuştur olunca pozitif oluyor dendi ondan
Rez ZeynepOzcan hahahah tamam hemen şe etmeyin valla bilmiyorum test yapmadım hiç evde ondan cahilim tamam:)))
Rez SevimliHayaletCasper yok istemiyorum henüz rabbim isteyenlere versin, ama reglim gecikince ve 6 yıldır ilk defa şüphe ettim, ondan da yanıldım :)))