yavrupotuncek Hiç böyle bir post acacagimi düşünmezdim çok saçma geliyodu çünkü kendi bebeği ile başka bebekleri kıyaslayan bı anne hiç olmadım kimi bebek yapısı ve genetiği sebepli zayıf minyon kimisi olması gerekenden biraz fazla kilolu olabilir ama dün doktor kontrolümüz vardı ve doktorum bebeğimin iki kilo fazlası olduğunu böyle giderse obezite olacağını söyledi doktorum da çok iyi bı doktordur aslında yine de umursamadım ama merak ettim sizin bebişler kaç kilo doktorlariniz ne diyor bu konuda
elif494_ yavrupotuncek 6 ay 16 günlük 7.900 kilosu sizinki kaç kilo doğdu bence normal gibi ama yürümeye başlayınca kiloları biraz gider diye dusunuyorum
betulggd yavrupotuncek oğlum 6 aylıkken 8220 gram ölçülmüş. Doğum kilosu 3680 gramdı. Bence 9000 gram da gayet normal duruyor. Doğum kilosu mu düşüktü acaba sizin bebeğinizin?
yavrupotuncek SevimliHayaletCasper anne sütü 9 kilo doktor mama veriyosan bırak dedi ama manada vermiyorum cevremdekilerde az emzir diyip duruyo ama aç olan bebeği nasıl az emzireyim ki öyle çok kiloluda durmuyo açıkçası
SevimliHayaletCasper yavrupotuncek 9700 dü benim oğlum 6 aylıkken. Bi çok doktora gittim hiçbiride az emzir demedi. Kilosu iyi dediler hep. Şuan 2 buçuk yaşında öyle obez falan değil. Gayet normal kiloda. Içiniz rahat olsun anne sütüyle obez olmaz çocuklar
asminmom yavrupotuncek Kilosu gayet iyi doktor neye dayanarak 2 kilo fazla demiş anlayamadım. Kızım yarın tam 6 aylık ve kilosu sizinkiyle aynı 9 kilo. Kızım da sadece anne sütü alıyor ve doktorumuz hiç böyle birşey demedi obezite demesi de ayrı saçmalık yani çok abartmış takılmayın derim.
yavrupotuncek bisenakillisinzaten 3100 doğdu banada çok gelmiyo çünkü görünürde evet tombik ama kilolu değil bana göre doktor görür görmez nesi var dediğinde kusuyo dedim direk bana bı zahmet kussun bu bebek kusmasinda kim kussun dedi dediğin gibi takmıyorum ama onun demesine göre obez olur demesi biraz canımı sıktı
yavrupotuncek elif494_ 3100 doğdu bende doktora zaten hareketlenirse böyle olmaz ve şuan 6 aylık nerdeyse oldu her ay artık eskisi gibi kiloda almaz dedim ama doktorlar artık bı tuhaf
yavrupotuncek SevimliHayaletCasper oyy maşallah ee mesela sizinki daha kiloluymus ama görünürde bizimki gibi öyle abartılacak bir kilosu da yoktur eminim şimdinin doktorları bı tuhaf kimi diyo çok zayıf kimi diyo obez anlamadım gitti
yavrupotuncek asminmom şimdinin doktorları gerçekten çok tuhaf insanlarda tuhaf kimi bana bebeğin çok zayıf doktora götür derken doktor da en fazla 7 kilo olması gerektiğini söyledi
EbruBoluKaya Neye göre fazla dedi anlamadım? 6 aylıkken rutin kontrolde 8600 kilosu bugün 6,5 aylığız aşı için gitmiştik 8800 olmuş sadece anne sütü kimse az emzir falan demedi bize valla normal değerlerde gidiyor ölçüleri ilginçmiş doktorunuzun dediği
yavrupotuncek EbruBoluKaya şimdinin doktorları resmen internet doktoru bulunduğum şehir tamamen böyle Google’dan resmen hastalığa bakiyolar
bisenakillisinzaten yavrupotuncek bence iyi ya takma kafana. Yürümeye başlayinca zayifliyorlar zaten. Hatta için rahat etmezse başka bi doktora daha görün
betulggd yavrupotuncek bence öyle olmuştur ama zaten artık kilo alımı düşecek iyice bence kafanıza o kadar takmayın sonuçta anne sütüyle aldığı kilo bu
yildizbus Benim oğlumda 6 aylık 9200.Anne sütü alıyorsa istediği kadar alsın dedi hatta. Boy da önemli bir kriterdir belki