elifnsli 2 gün sonra 1 yaşına girecek çok huysuz oldu ne yerde duruyor ne gökte herşeyden çabuk sıkılıyor onu bırakıp 1 dk lavobaya bile gidemiyorum hemen ağlıyor ,sürekli cırlıyor bağırıyor ,zor yemek yiyo ,tamamen değişti çok huysuz bı çocuk oldu
Sev16 elifnsli belki diş geliyordur benim bebişte 5 inde dolduruyor pek bi değişim yok ama sadece neyi istiyorsa onu gösterip ağlıyor gibi yapıyor verelim diye onun dışında aynı
Agoktug03 elifnsli 1 yaş baya zor sanki ya 16 aylık olcaz yakında 1 yaş öncesi başlamıştı bizimde huysuzliklar şimdi zirvede bağırıyor ağlıyor krize giriyor resmen istediği olmayınca 1 yaşına girdikten sonra da kafa vuruyor du küsüyordu elinden biseyi alınca ya da kızınca direk yere vuruyordu şükür unuttu onu 1 saatte bunun için ağlıyordu . Şimdilerde çok daha bilinçli hem kolay hem zor diyebilirim kriz zamanları zorlayıci ve yalnız kalmayı hiç istemiyorlar bende hâlâ tuvalete girerken zorlanıyorum kapıya vuruyor çıkana kadar da ağlıyor bazen kapı açık şekilde girip oyalamaya çalışıyorum oyun oynuyorum kapıyı tutarak. Özellikle de tuvaletteyken yaramazlık yapıyo 😂
Kubragolc elifnsli kızım 1 yaşında genel olarak huysuzdu aynı huysuzluğu iştahsızlığı devam tam gaz pek değişen olmadı