Oyku_0321 Sabahdan beri çok canım yanıyor krem de kullandım fitilde ama bana mısın demedi emzirirken daflon içiliyor mu bilgisi olan öneris olan. Yazarsa sevinirim çok zor durumdayım Allahım aglıcam resmen
kimbumadam Oyku_0321 yani gebelikte olmuştu tek bildiğim kabız olmamak gerekiyor Krem de proctolog kullanmıştım söndürüyordu
Kk41 Oyku_0321 her lavabo sonrası o bölgeye sarı kantaron yağı sürün pamukla orda kalsın ağrı acıyı alıyor
Oyku_0321 kimbumadam ah canım benim de gebelikte rahata kavuştum doğum sonrası tekrar krem ve fitiller çok iyi geliyordu şimdi onlarda işe yaramaz oldu şuan öyle Acım var ki anlatamam
bittercikolata__ Oyku_0321 ben doğumda oldum zorlamadan arkadaşım önerdi sürdüm anında geçirdi ilerletmedi şuan Allah’a hamd olsun iyiyim o yüzden baya dinlendiriyor biraz yakıyor ama dinlendiriyor
Nisaask Oyku_0321 parol ictigine göre emziriyorsun. Kremle biraz ufala ve elinle içeriye geri sokmaya calis. En etkili yöntem bu biraZ rahatlatir