Kızlar merhaba, oğlum 1 hafta sonra 1 yaşına girecek yarın doktora götüreceğim kontrol için fakat bazı kaygılarım var, ellerini ayaklarını çevirmesi gibi veya arabaların tekerlerine ilgi duyması. Tekerlek çevirmeyi acaba birinden gördüğü için mi yapmak istiyor onu da bilemiyorum Onun harici anne baba dede geldi gitti bay bay alkış annen nerde baban nerde deyince bizi araması bunların hepsi var ams insan yine de anne olarak pimpirik oluyor böyle bir durum yaşayan var mi aranızda?