Kızlar ya çok duygusalım şuan 10 aylk oglum bikaç gündür uyku sorunu yaşıyodu ayagmda sallayp uyutuyodum yatagna yattnca uyanıyordu sürekli gecede gündüzde sonra ablam yanina tişörtünü koy dedi bugün koydum şuan uyuyo ve sarılmş resmen tişörtume off çok duygusalm ya ağlamak istiyorum bende anneme böyle yapardm koklayarak uyurdum ağlıcam şmdi gerçekten neyse bizim gibi uyku sorunu olan varsa mutlaka denesin bence bizden ayrılmak istemedikleri için huzursuzlanıyolar yerim onları ya kıyamam korkuyorlar sizinlede paylaşmak istedim belki bir fikir olur