Nnur1905 hiç merak etme yeni yürüyen tüm bebeklerde oluyor. Bizim oğlumuzda bacakları çok ayrık yürüyordu ilk başta. “O” bacaktan şüphelendik eşimle tedirgin olup doktora götürdük ama hiçbir sıkıntı yoktu şükür ki. Denge kurmayı dengede durmayı öğrendiğinde yürüme şeklide düzelecek merak etmeyin demişti doktor. Tam 1,5 yaşındayken sorunsuz yürüyordu. Genelde sorun teşkil etmiyor yani ama içinizin rahat etmesi için tabiki de gidin ☺️