Kendim123 hımm şimdi ben 6. Cı ayına girerken geçmiştim sonra doktor bize şöyle birşey söyledi “ 1 numaralı mama daha anne sütüne yakın bir mama ve diğer numaralar tamamen satış taktiğidir o yüzden kaç aylık olursa olsun hep 1 numara ver” dedi bende öyle yaptım