Tosbikgiller19 Kızlar öncelikle 1.5 aylıkk ikizlerim var.. Merak ettiğim su verilmez yastık koyulmz deniyor. Ama cok hafif yüksek yastıkta olunca daha rahat uyuyolar. Eskiler hep 1kaşık su ver, yastığa yatır ve kundak yap diyolar. Sizler napıyosunz?
busraduru Tosbikgiller19 doğdugu gunden beri yastıkta yatırıyorum bunusa ılk defa duydum 🤷🏻♀️ Ama suyu bende vermiyorum bi kere vermek istedim içmedide zaten midesini bulandırdı bende vermıyorum artık
cepoykusu35 Tosbikgiller19 evet yastık kullanmadım hiç kızım 6 aylık,su içmedi o dönemlerde ve hala rahat uzun uykuları olsun diye zarf şeklinde kollarını kundak yapıyorm elleriyle emzik çıkarjyor diş kasıyor. Vs uykusu dağılıyor
BonitaDau Canım ben ikeadan bebek yastığı almıştım evet birqz eğimli yatırılması lazım mideleri için ama bildiğin bizim gibi yüksek yastıkfa yatmamaları lazım ve boyundan değil belden itibaren yastığa yatırılmalı. Omurgalarına zarar verilir allah korusun. Bebek yastıkları daha ince daha geniş oluyor onlarda yatırın. Su 6 aya kadar verilmez anne sütünde ya da mamalardan zaten su ihtiyacını karşılıyolar. Kundakta da yarım kundak yapıyoruö kollarını bağlıyorum bacaklar serbest bırakıyorum ki gazını kolay çıkarabilsin.🥰