4747- 5 aylık bebeğim 9 saat yolculuk yaptık gayet güzel geçti bende çok korkuyordum ama korktuğum gibi olmadı gece 12 de bindik sabah 9 da indik gece uyudu zatn otubus sessiz ve hareket ediyor hoşuna gitti yattı kızım arada kalktı emzirdim tekrar yattı bakalim bayramdan sonra dönüşümüz olacak inslalh yine aynı olur