refresher simayys akıntı kötü koku varsa mutlaka doktora gösterin bu süreçte kuru tutmaya çalışın bazen doktorlar temizleme kitlerinden öneriyorlar gerekirse daha farklı krem veya tedavi başlıyorlar
yassey1 simayys canim bizimkide böyle oldu doktor batikon sür yada göbek bakım kitine devam et dedi sürekli sürdük günde 2,3 kez 3,4 güne toparlıyor merak etme
senkendinideligibiyaptinya simayys biz göbek bağı düştükten 2 gün boyunca sargı gibi yapmıştık hani doğumdan sonra belimizi sarıyoruz ya onun gibi Bide göbeği daha düşmeden çok ağlatma dışarı çıkar diyorlardı tabi hurafe olabilir ama bilmiyorum bildiklerimi yazdım
hazal28 simayys bizimkide böyle oldu hatta salı günü doktor muayenemiz vardı bir iki güne göbek bağı düşer düşünce bir iki gün akıntı olur korkmayın normaldir demişti bizimde düşeli yarinniki gün olacak ufak akıntıları geçiyor zıbına
simayys refresher kötü koku yok ama aletini böyle bulaşmış o da akıntı sanırım tam da anlamıyorum ama sabah düştü daha göbeği ondan mı böyle acaba
simayys senkendinideligibiyaptinya çok teşekkür ederim brisey sürdünüz mu düştükten sonra sancı var gibi agliyormuydu peki bebeginiz
simayys hazal28 ay inşallah acaba aciyor mu diyorum kendi kendime birde kızarık gibi tuhaf durunca sormak istedim bilinçli annelerimize😊
Yasmin4 simayys canım valla bizimde hep elbiseler sarı oluyordu batikon sur yada kahve biz yaptık çok güzel tuttu kahve çok guzel
senkendinideligibiyaptinya simayys ben hiçbir şey sürmedim hiç duş aldırmadım düşene kadar siz yıkamış mıydınız
simayys senkendinideligibiyaptinya evet yikamistim bende bilmiyordum doktor yaptır dedi baktım göbeği düşmüyor yaptırmayı bıraktık öyle düştü
Bediaa Göbek bağı erken düşmüş kızımda aynı böyle oldu güdüğü içinde kalmış tam düşmemiş dedi gümüş nitratla yaktılar iki hafta kapandı enfeksiyon açısından çok dikkatli olmak gerekiyor atlete bulaşıyordu muhakkak doktora gösterin içiniz rahat etsin
simayys Bediaa 23. Gün düştü göbek bağı bizim doktorla görüştüm de virakc gün bekleyelim kendiliğinden geçebilir dedi ama emin olamadım
Aysusen simayys aynısı benim oğlanda da oldu gün geçtikçe kapanacak orası benim dr oğlanın orasına kibrit çöpü gibi bişe değdirdi yaktı orayı ve iyileşti
Aysusen simayys siz gene orayı açık bırakın mutlaka içi akıntı şeklinde dr gidin bi yaksın orayı kurutsun canı acımıyo merak etmeyin bi hafta toparlar
Drymama simayys Benim kızın da aynıydı normal şekilde düştü göbegi ama icinde böyle bir yuvarlak sey var gümüş nitratla yakıyorlar canım geciyor merak etme kucuk bebekken anlamıyor acımıyor yani gecmiş olsun 😊