Habibe08 ezgiaksu kantoron yagi kesinlikle esimde anneannemde var o yağı gorduklerinde bile mutlu oluyolar
azrasmommm ezgiaksu benim gebeliğin son haftasında çıktı doğumdan 3 4 ay sonra kendiliğinden geçti. Bol su tükettim ve katı gıda çok almamaya çalıştım. Ekstra ilaç vs kullanmadım