Sksjsjjsks Kızlar bu egzamamı ne götürdüm doktor cildi hassas dedi krem verdi sürüyorum ama hala var bogazının altı da böyle göğsü de koluda katlama yeri kaşınıyor bu şekilde başına gelen. Var mı ?
Tugcecakir Sksjsjjsks merhaa hepsi bu şekilde uçlu ve kabarık ise egzama değil çünkü benim kızımda egzama var bu şekilde değil
babyboy_35 Sksjsjjsks Bende egzama da var egzamaya da benzemiyor bebeğimde de var atopik cilt. Çözemedim doktor bir şey demedi mi
Sksjsjjsks Tugcecakir bende de. Var egzama eve t de ne olabilir anlamadık ki biz de doktor cildi hassas dedi ama bu ne demedi hamazınc verdi onu sürüyorum ıslak mendil kullanma dedi okadar
Sksjsjjsks babyboy_35 doktor cildi hassas dedi islak mendil kullanma dedi onun dışında birsey demedi bebegım kasıyor sürekli böyle oluyor bogaz altı kafasının arkası ve kolunda. Var 😕
Sksjsjjsks babyboy_35 5 gün canım göğüstekiler kurudu gibi yara gibi oldu ense hala duruyor ama kol kıvrımı sürekli kaşınıyor 3 4 ay olacak geçip geçip geri geliyor neyden onu da anlamadım