Adat valla lojman var ama doluydu biz oradan geçen sene tain gördük bide lojman karakol ile dip dibe pek oturulacak gibi değil zaten sayılı daireler var tabi alaşehir de hangi karakolda çalışacağınıza da bağlı bizim çalıştığımız yerde mesela iki tane lojman vardı karakol ile dip dibeydi çalışma sistemleri çok yoğun oluyo eşimi pek göremiyordum desem yeridir tabi kışın bir tık daha rahatlıyor du çalışm sistemleri onun dişin da alaşehir de kurtuluş mahallesinde ve istasyon Mahallesi’nde ev
tutmanızı öneririm onların dışında mahalleleri pek önermem pazarı var salı günü aşırı derecede güzel ve uygun ne ararsan bulursun tesettürlü iseniz alaşehrde pek birşey bulamaya bilirsiniz ama pazarında herşey var komşuluk pek yok park okul felan bu mahallelerde var ve evlere genelde yakınlar