Kızlar merhaba benim ikizlerim var 4 aylık doğumda oğlum direkt küvöze alındı kızımı verdiler 2 hafta kaldıktan sonra çıktı sonrasında 2 aylıkken bayram arifesinde çok fenalaştı enfeksiyonu 280 e çıkmıştı direk yoğun bakıma alındı tekrardan 2 hafta da orda kaldı 12 ye düştü ve çıktık dün yine çok kötüydü götürdüğümde 62 olmuştu yatış dediler kabul etmedim kızımdan dolayı bu sabah tekrar gittik 111 olmuş ama çocukta hiçbir belirti yok ateş kusma halsizlik iştahsızlık hiçbiri yok doktorumuzda şaşırdı daha önce yoğun bakımdayken bütün testleri yapıldı kan idrar kültürü herhangi bir rahatszlık çıkmadı çok şaşkınım çok endişeliyim enfeksiyona sevk etti sonucu öğrenirseniz lütfen banada gelin çözemedim ben dedi daha önce başına gelen var mı ?