Gakkoyenge Eşim haftada 1 gelicek gittiğimiz zaman bebeğim 9 aylık olucak hiç tek kalmadım nöbet dışında 1 hafta uzun gibi geliyor bu şekilde kalan var mı ? Lütfen yorum yapın
sencokbiliyon Gakkoyenge benim eşim asker canım. 24 saat usulü çalışıyor. Bir gün 24 saat nöbet tutuyor diğer gün evde. Ama zaten o gün de akşam 5e kadar uyuyor. Benim bebeğim de 3 aylık. Kolay değil kesinlikle. Ama İnsan bir şekilde alışıyor yalnız kalmaya.
tatlibiranneo Gakkoyenge böyle kalmanız sizi yıpratır aşırı zor olur biz dogudayken eşim her ay 10 günlüğe gidiyordu inince normal çalışıyordu o 10 gün bile aşırı yıpratıyoruz beni
Gakkoyenge sencokbiliyon işte bizimde 1 hafta hiç gelmicek 1 gün gelicek bazı günler 15-20 gün gelmicek o zamanlar memlekete giderim ama 1 hafta kesin yok o 1 hafta bebeğimle naparım bilmiyorum hiç o kadar tek kalmadım ben ömrüm boyunca evde tek bilmiyorum zorlanıcam sanırım
huniliabla Gakkoyenge bu meslekte olunca nelere alışmıyorsun kı .. Tek kalıyorum ben esım surıyede ıkızlerım var ben bakıyorum üstüne gurbetteyım.Alısıyorsun zamanla cesaretli olursan atlatırsın askerın esı de askerdır