Bugleminannesi28 @Dedektifgadget Canlarım, annem oğluma 2 paket bez almış, normalde çok al az öde oluyor yani ikisi 195 olcak ama 244 almışlar. Gittim söyledim asla kabul etmiyor, etiket ortada dedim gösterdim, yetişemedik çıkaramadık diyor. Ben ısrar ettim bu sürekli olan bir şey uğraşırsanız para iademi yaparsınız dedim. Etiketi benim yanımda kaldırdı ve iade yapmadı. Bugün gittim etiketi geri takmış.
Hani şuan çalışıyorsanız cidden bu bezlerdeki kampanya bitti mi diye sorcaktım