Kızlar merhaba kızım 7 de uyanıyor 10 da ilk uykusunu yapıyor 40 dk sonra ikinci uykuya aşırı direniyor bazen direnmeden uyuyor 2 saat (diş sancısı ve iştahsızlık da var) ben de ikinci uykuyu uyutmadım ilk uykusunu 1 gibi yaptı bugün ve 2 saat uyudu uyandı oyun oynadık dışarı çıktık saat 8 oldu başta çok direndi ama yarım saat sonra uyudu normalde 2 uyku yapınca 10 buçukta uyuyordu ama uzmanlar bu ayda tek uyku zararlı diyor napsam bilemedim bebeği benim gibi 11 aylıkken tek uykuya geçen var mı? Uzun oldu kusura bakmayın