Aslimm Aslında normal zamanda da elimden gelen her seyi yapıyordum şuan ekstra bir şey yapmadım.Ama okula başladı o güzel etkiledi 2 aydir başlamasına rağmen çok açıldı konuşması öyle düşünüyorum ki bu yıl okul bitene kadar yaşıtlarını kesinlikle yakalayacaktır.Yaşi uygunsa mutlaka okula gonderin