Ya tecrübeli anneler Allah için bana akıl verin zira kafayı yicem😅 bebeğim 6 buçuk aylık şu anda yaklaşık 20 gündür uyumuyor. Normalde 3 buçuk aylıkken yatağında uyumaya alıştırmıştım. Başında duruyordum çok ağladından kucağıma alıp sankinleştirip bir daha yatağına yatırıyordum. Ama sonra grip oldu o dönem kucağımda uyutmaya başladım. Şimdi kucağımda uyuyor yatağına yatırdığım an uyanıyor. Gerçekten çok yıpratıcı oldu benim için artık. Gündüzleri hele hiç hiç uyumuyor saatlerce uyanık. Uyutmaya çalışıyorum nafile. Bu ara geceleri de çok sık kalkmaya başladı diş çıkarıyor dişi çok az görünmeye de başlamış. Diş sancısıdır tamam ama çocuğun uykusu var uyumaya direniyor gözü kapanıyor gözünü açmak için direniyor. Çocuk uyumayı sevmiyor resmen. Ya daha küçük uyuması gerekiyor artık ne yapacağımı şaşırdım. Neyi yanlış yapıyorum kendimden biliyorum artık ben mi hatalı bişey yapıyorum. Her türlü öneriye açığım niye böyle sizce