Dream64 merhaba benimde 4 yaşında kızım var ve 36 günlük bir bebeğim daha var. Epey zorlu günler geçiriyoruz. Kızım kıskançlık yapıyor. Geceleri gergin ağlamasıyla uyanıyorum 4 yaşındaki kızımın. Soruyorum neyin var neden ağlıyorsun, tuvaletin mi geldi diye. Git buradan, ben kendi halimdeyim diyor. 10 dakika sonra bağıra bağıra ağlıyor. Annecim gel annecim gel diye.. İçten içe üzülüyor. Resmen uykuları bölünüyor