Kızlar bana ups kargodan mesaj geldi . Hem e postadan hemde telefonuma mesaj olarak Gratis bana kargo yollamış bugün teslim etmiş kargoya . Ama ben sipariş vermedim sizce ne olabilir karışıklık mı öyle olsa hem tel hem e posta hemde adres hepsi bana ait ??