Nonames05 bizim cenazemiz vardı. 9gün sonra memlekette sezeryan oldum. Başka evde başka yatakta düzensizlik ameliyatlı halde sürekli valizden eşya al adam akıllı beslenmeme böyle uzar gider listem, yarım saat uyursam aaa ne güzel uyudum şükür diyordum. Zor evet ama her şey inanın geçiyor. İlk 3 ay biraz uykusuz kalınıyor ama sonra gece gündüz ayrımını yapıyorlar . Geçip gidiyor. O yüzden üzülme güzel annem uykusuz kaldığında ağlamak istiyorsan ağla açıl evladını izle bol bol kokla hiçbir şey baki değil geçici bu da bir süreç. Siz, evladınız sağlıklı olduktan sonra her şey güzelleşiyor. Allahım hepsini korusun☺️