Ya aynısını bizde yaşıyoruz acaba genel bi şey mi . Bizimkiler gün içinde çok iyi , herşeyi beraber yapıyorlar hiç. İ şey yok , uyku saati gelince asla istemiyor . Ev iki katlı bizim , sen aşağı git çık odadan gelme falan diyor , çocuk gelişim uzmanına sordum , 3 yaşta uyku nesnesi edinir çocuklar dedi. Sende uyku nesnesi olmuşsun onun için o yüzden senin dışındaki hiç bi şeyi kabul etmiyor dedi