sdtnrsvn Allah rızası için bi çağre , gün için de 5 10 dk uyuyor. Sabah 4de kalktık, saat 19:35 oldu hâlâ uyumadı. Her şeyin deniyoruz yok
miniksercedefne sdtnrsvn gazı mı var. Benim kızımda çok gazlı 37 günlük. Duş aldırdım rahatladı uyudu.
sgs sdtnrsvn büyük ihtimalle gazdan uyumuyordur. Benim kızımda çok gazlı bir bebekti duş aldırıp karnını doyurup kundaklayip sallayarak uyutmaya çalışıyordum
TeomaninAnnesi sdtnrsvn bazen ne yaparsan yap uyumuyorlar maalesef benim bebemde öyleydi. 4saat uyku uyurdu sadece o da memede. Bende o sekilde uyurdum yastik koyardı esim her yerime. Beni gozetlerdi düşürmeyim diye. Cok zor ve yıpratıcı bi surecti gecmeyecek gibi geliyor ama geçiyor inan. Sonra hayal meyal hatırlıyor insan o günlerini. Bizi duş ta uyutmuyordu aksine daha da cin gibi oluyordu 😪😪🙄🙄
sdtnrsvn miniksercedefne kovanın içinde beklettik sonra yıkadık. Kucağımda uyuyor. Hepinize teşekkür ederim
miniksercedefne sdtnrsvn küçük bezleri ısıtıp bebeği yakmayacak şekilde karnına koymak da iyi geliyor. Ayaklarının altına ılık su torbası koymak da rahatlatıyor
sdtnrsvn Ağlamıyor ama uyumuyor da bana gazı olsa ağlar dediler. Ama gazı var sanırım çünkü bağırsaklarından ses geliyor