Kayramom ya bizimki de öyle 😞 fazlasını vermeye de korkuyorum.benim bebeğim 53 günlük,doktora kalsa günde iki defa 60cc diyordu ama sütüm kesildi artıl tamamen mamaya dönmem zorunda kaldım.sonra 2-3 saatte bir 60 cc dendi.doymadı asla ben bir süre sonra 90ccye arttırdım.ama şimdi onunla da doymuyor,biberonh çektiğim an kıyamet kopuyor.
Uykuları da hiç derin değil hep kıpırdanıyor,doymadığı için mi acaba😔