eymenseylan Ben 26 gün önce ikinci sezeryanımı oldum dikiş yerim açılmış gibi kötü koku var bide hastahaneye gittim normal diyor ama ilk sezeryanda böyle bişey yoktu böyle bişey yaşayan varmı
annebebek012 eymenseylan enfeksiyon olabilir mi benim de ikinci sezeryan ikisinde de öyle birşey olmadı
annebenimucmamgerek eymenseylan Benim ilk bebeğim doktorum tam böyle senin durumunu tarif edip olursa hemen hastaneye gel demişti. Geçmiş olsun inşaallah ciddi bir şey değildir.
amfk eymenseylan boyle bir durum yasarsam hemen hastaneye gitmem soylenmisti bana ustelik tarifiniz tam da enfeksiyona uyuyor. Baska bir hastaneye mi gitseniz acaba?
zencizeytin eymenseylan akıntı var mı? Havalar sıcak göbeğiniz dikişin üstüne doğru sarktıysa terden de koku yapar. Duştan sonra oraya gazlı bez koyun, utulenmis tülbent koyun. Kilodan da olabilir
ctml1901 Bende 4 buçuk ay önce sezeryan doğum yaptım hiç başıma böyle bisey gelmedi siz başka bi doktora gidin isterseniz
eymenseylan amfk gittim bana kırmızı iğne verdi yara kapansın diye gönderdi özel hastane sözde buranın en iyi doktorlarından
eymenseylan zencizeytin akıntı ilk önce vardı şimdi yok göbeğim üstünü kapatıyor evet ama zaten gazlı bez koyuyorum
amfk eymenseylan yooo o da olmasi gereken şey aksine yatinca daha kötüleşiyormuş insan bence hastane hatasi