btl07 Merhabalar 8 aylık oğlumun baş çevresi 1 ayda hiç büyümemiş kafa yamukluğu ve erken bıngıldak kapanma riski var. Merak ettiğim şu 1 ayda baş çevresinin büyümemesi normal mi? Doktor normal her şey diyor ama endişeliyim😣
Birbahargunu btl07 merhaba umarım görürsünüz sorun oldu mu acaba bizim de iki ay üst üste aynı 8 aylık bebeğim ve bindildakta çok az açıklık kaldı bir yorum aldınız mi
alexab btl07 6. Aydan sonra baş çevresi yarım cm büyür dedi doktor bize. Bazen gelişim önde gidiyorsa yarım santim bile ayda büyümez dedi. Sizin ayına göre baş çevresi persentilde normal gözüküyor. Benim kızımında bıngıldağı çok az açık gibi baş çevresi 43.5 cm çıktı. Yani ben sorun göremedim.
gamzeci Bizimki de ilk dönemlerde büyümedi 3. Ay kontrol de nöroloji ye gonderdı ler şimdi de kafası cok büyüdü ölçüsü ne kadar şu an bize nöroloji toparlar demişti
Birbahargunu Birbahargunu bizim de ve 7 ve 8 de aynı çıktı baş çevresi 43.5 bingildakta da çok azıcık açıklık var endişe ediyorum görürseniz lütfen cevap verir misiniz ne durumdasınız baş çevreniz nasıl ilerledi 🙏🏼
aybkm Birbahargunu bizimde kapandı kapanacak yok gibi bişey. 7 aylığız. Sürekli farklı ölçüyorlar sinirlendim götürdüm bugün sağlık ocağına orda ölçtürdüm. Ebe 4 aydan önce ve 24 aydan sonra önemli dedi.
btl07 Birbahargunu merhabalar. Oğlumun baş çevresi 9. Ayda yarım cm büyüdü. 10. Ayda büyümedi. Dün beyin cerrahına gittik. Bıngıldak açık hala kapalı da olsa sıkıntı yok dedi. Biraz içim rahatladı. İyi ki götürmüşüm. Artık bu aylarda normal falan dedi.
Birbahargunu btl07 Allah sizden razı olsun o kadar ihtiyacım olan bir yorumdu ki iki ay üst üste büyümemiş çıkabiliyor mu yani kaç gündür kendimi yedim başka neler dedi acaba 🙏🏼
btl07 Birbahargunu benim de aylardır içim içini yiyordu. Doktor sütur kapanması durumunda Fışkırır tarzda kusma olur sürekli başı ağrır huzursuz olur falan dedi. Ama siz yine de bi götürün doktora içiniz rahatlar en azından
Birbahargunu btl07 evet yarın devlette aylık randevusu var bakalım kaç çıkacak başı bir de o ölçsün, inşallah sizin de bizim de hiçbir sorun olmaz sağlıkla buyusunler, çok teşekkür ederim size duacıyım bir nebze nefes aldım ❤️
Birbahargunu aybkm kaç cikiyor acaba farklı derken iki ay aynı çıktığı falan oldu mu ölçen kişi de onemli tabi hep aynı el ölçse daha iyiymiş
aybkm Birbahargunu 2 ay üst üste aynı çıkmıyor ama mesela 41,6-40-42,8-42 4 aylık sonuç. Sağlık ocağında bugün 44 çıktı. Boyuda mesela geçen aya göre kısalmış🙈
btl07 Beyin cerrahı elle de muayene etti kıl köklerine el çizgilerine falan da baktı. Ben 4 aydır bu stresi yaşıyordum. Rahatladım biraz çok şükür imkanınız varsa bi muayene ettirin derim. Rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın.