vaveyla__ Bebeğim 54 günlük kafasının arkası düzleşmiş 🥹 doğduğundan beri reflü yatağında yatıyor, yatağın baş kısmında kendinden çöküklük var ona güvenmiştim açıkçası. Nasıl düzeltebilirim ? Uyurken yan çevirsem bile iki dakika sonra geri düzeltiyor kendini
aybarsmom34 vaveyla__ Oyyyy maşallaaahhhh. Büyüdükçe düzeliyor merak etmeyin ama isterseniz tatbiki önlemini alın 🫶🏻
sulekzl vaveyla__ sizinki gene çok değil benim bebeğim küvezde entübe kaldığından sag tarafı daha düzdü biraz biraz düzeliyo artık time time bide yatırırken sag sol düz şekilde yatsın daha küçük düzelir hemen
Uykusuz-annee vaveyla__ düz kafa yastığı kullanın yada bı sağ bir sol yatırın ben yan yatırma yastığı kullanmıştım dönmüyordu düzelir
ctml1901 Biraz düz kafa evet benim kızımın da kafası uzunlamasına gidiyordu hep yan çeviriyordu kafasını dik yatırıp yanlarına bisiler koydum çevirmesin diye üç aya kadar böyle sonra kendisi şekil alıyor korkmayın
gamzeci Benım kızımda boyleydı sonra bıraz düzeldi bizde reflü yatağı kullandık kafa yastığı da kullandık ama ıkınma yüzünden cocuk sabit duramadı hep kaydı zaten zorla uyuyor Du daha fazla öüdajala etmedik şimdi boyle değil bombe cıktı bı süre sonra babası da boyle düz kafalı ona cekmış gıbı benım kızım
[silindi] Mesela sağına yatırdın ya sol tarafını yastıkla destekleyin o zaman döndüremez kendini . Bol bol yüzüstü dursun uyanık olduğu zamanlar
amfk [silindi] ay bisey diyim mi benim cocuga hic bir sey kar etmiyor kendini ittiriyo ittiro eseliyo eseliyo 1 saat istedigi pozisyona geliyor gelemezse dw ziriltiyi kopariyor
vaveyla__ Gul-42 düz kafa yastığını araştırdım ortası yuvarlak, benim yatırdığım reflü yatağınında ortası yuvarlak, neden etki etmedi acaba 🥹
kimbumadam vaveyla__ oy kurban olam sanaa Junoda böyle oldu kızımında oturmaya başladıktan sonra şekilleniyor tabi yusyuvarlak olmuyo ama saçlar gelicek çokta önemli değil😊 Düz kafa yastığını da sadece gündüz kullan🙏🏼
amfk @“vaveyla__”#p31296091 öyle anladim ben. Yine de duz kafa yastigi aldim ama onun ustunde de yatmiyor. Yana da yatmiyor. Duz kafa yastigindan kendini ittirip tek bir tarafa yatiyor. Saldim ben de artik zihinsel sikintisi olmasin da napim kafasi duzelir belki.