Ocak, fırın ihtiyacım var kızlar. Fırını güzel pişiren, ocağı uzun ömürlü olan. Kısacası kullanıp memnun kaldığınız markaları benimle paylaşırmısınız? Tecrübelerinize ihtiyacım var. Hangi ocak tipini tercih etmeliyim mesela? Fırın nasıl olsun? Alırken nelere dikkat edin. Fiyat olarak çok artmışlar ama almışken güzel bir tane almak istiyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum🌸