Hanımlar merhaba burada başına gelen var mı bilmiyorum varsa yazarsanız çok sevinirim normal doğum sonrası reglim bi tuhaf olmaya başladı evet oluyorum ama çok garip bi şekilde ilk gününden bitiş gününe kadar pıhtlılı şekilde oluyorum hem geç oluyorum hemde bu şekilde ve 2. Çocuk istiyoruz olmuyo nedeni bu olabilir mi başına gelen var mı