Arkadaşımda aynı durumdaydı 4 tane ayrı ayrı doktora gitmişti hepsi kalp atışını olmadığını bebeğin alınması gerektiğini söyledi. Kürtaj olmadan önceki gün arkadaşı başka bir prof. yönlendirdi. Prof. bebeğin yaşadığını ancak karnında çok fazla yağ dokusu olduğu için diğer doktorların kalp atışını duymadığını söyledi. Sonuç bebeğimiz doğdu şuan 5 aylık. Bir değil birden fazla doktora danışılmalı kürtaj öncesi. Zira canlı canlı bebeği alabiliyorlar. Bu olaydan sonra kahrolduk kim bilir kaç kişinin bu şekilde bebeği elinden alındı.