mysaa merhaba bugün 3 aylık oldu bebeğim 2 ay aşısı bizi etkilenmemesi çok şükür gaz konusunda da baya rahatladık çok şükür ama hala uyumayan sürekli kucakta olan bir bebek gaz döneminden kazanılan alışkanlıklar muhtemelen 🤦♀️hele gündüz uykusu çok kötü uykusu var ama direniyor bıraktığım gibi uyanıyor uykusunu alamadığı içinde mizmiz 4.ay gereği uykuda gerileme oluyormuş daha ne kadar geriye gidicez bilmiyorum bu ayda uyumak haram anlaşılan 🤦♀️