girll Kızlar bebeğim 3 aylık sadece sma mama kullanıyorum kilosu 5800 sizinki kaç kilo ve hangi mamayı kullanıyorsunuz
lohusaserbeti girll şuan 7 aylık daha kontrole gitmedik ama 6 aylıkken 7.100 gram 68cm kız bebek. 3160 50cm doğdu Hipp kullandım. Golden goat kullandım şuan sma comfort kullanıyorum.
trinityy 6 aylık Türkiye’de aptamil kullanıyordum ama şeker varmış ve kilo alımı çok olurmuş SMA ya geçmiştim şimdi yurtdışındayım enfomil kullanıyorum 6250
sedakaya53 4 aylık sma kullanıyorum her mamasına azıcıkta hakiki zeytınyagı damlatıyorum . Kılosu 8350