Merhaba kızlar bebeğim 3 ay 15 günlük
Emeceği zamanlar 3 4 dk emiyor sonra istemiyor zorlarsam ağlamaya başlıyor. 2 3 saat de bir emziriyorum bu şekilde yapıyor.
Uykuya geçeceği zamanlarda uzun uzun emiyor 20 dk bazen daha fazla duruyor.
Zaten tek memeyi emiyor ikinciyi sonraki emmede alıyor. Acaba doyuyor mu neden böyle yapıyor meme reddi mi yoksa akıl verin bana lütfen. İlk bebeğim tedirginim